E-ügyintézés

Tisztelt Szülő/Gondviselő!

A Klebelsberg Központ 2019. március 01-jével valamennyi köznevelési intézmény és tanulói gondviselői részére megnyitotta az e-ügyintézés lehetőségét megvalósító felületet.

Az e-Ügyintézés megvalósulásával elegendő a megfelelő kérvények, nyilatkozatok, igazolások elektronikus benyújtása a KRÉTA rendszeren keresztül. Az elektronikus megvalósítás során megtörténhet a hiánypótlás kezelése, a határozathozatal és a fellebbezési eljárás folyamatának dokumentumkezelése.

A felület eléréséhez lépjen be a KRÉTA napló felületre a http://nyh-ridens.e-kreta.hu címen az intézménytől kapott azonosító és jelszó felhasználásával.

Ezt követően válassza az e-Ügyintézés lehetőségét:

kreta1

A bejelentkezést követően az alábbi folyamatok használatára válik lehetőség:

  1. Kiiratkozás a köznevelésből;
  2. Kiiratkozás nem tankötelezettséget teljesítő jogviszonyból;
  3. Külföldön töltött ideiglenes tanulmányi időszak bejelentése;
  4. Magántanulói jogviszony iránti kérvény bejelentése;
  5. Vendégtanulói jogviszony bejelentése;
  6. Osztály vagy tanórai csoport változtatási kérelmének benyújtása;
  7. Igazgatói engedély diák mulasztásának igazolására gondviselő kérelem benyújtása;
  8. Tanulói mulasztás igazolására szolgáló gondviselői igazolás benyújtása;
  9. Tanulói felmentésre, mentességre szolgáló gondviselői igazolás benyújtása;
  10. Tanulói közösségi szolgálatának teljesítéséről szóló igazolás benyújtása;
  11. Bizonyítvány- vagy törzslapmásolat igénylése;
  12. Személyes adatokban bekövetkezett változás bejelentése.
kreta2

Az elektronikus ügyintézés elindításáról és nyomon követéséről bővebb tájékoztatást a felhasználói kézikönyvben itt olvashat.