Tisztelt Szülő/Gondviselő!
A Klebelsberg Központ 2019. március 01-jével valamennyi köznevelési intézmény és tanulói gondviselői részére megnyitotta az e-ügyintézés lehetőségét megvalósító felületet.
Az e-Ügyintézés megvalósulásával elegendő a megfelelő kérvények, nyilatkozatok, igazolások elektronikus benyújtása a KRÉTA rendszeren keresztül. Az elektronikus megvalósítás során megtörténhet a hiánypótlás kezelése, a határozathozatal és a fellebbezési eljárás folyamatának dokumentumkezelése.
A felület eléréséhez lépjen be a KRÉTA napló felületre a http://nyh-ridens.e-kreta.hu címen az intézménytől kapott azonosító és jelszó felhasználásával.
Ezt követően válassza az e-Ügyintézés lehetőségét:

A bejelentkezést követően az alábbi folyamatok használatára válik lehetőség:
- Kiiratkozás a köznevelésből;
- Kiiratkozás nem tankötelezettséget teljesítő jogviszonyból;
- Külföldön töltött ideiglenes tanulmányi időszak bejelentése;
- Magántanulói jogviszony iránti kérvény bejelentése;
- Vendégtanulói jogviszony bejelentése;
- Osztály vagy tanórai csoport változtatási kérelmének benyújtása;
- Igazgatói engedély diák mulasztásának igazolására gondviselő kérelem benyújtása;
- Tanulói mulasztás igazolására szolgáló gondviselői igazolás benyújtása;
- Tanulói felmentésre, mentességre szolgáló gondviselői igazolás benyújtása;
- Tanulói közösségi szolgálatának teljesítéséről szóló igazolás benyújtása;
- Bizonyítvány- vagy törzslapmásolat igénylése;
- Személyes adatokban bekövetkezett változás bejelentése.

Az elektronikus ügyintézés elindításáról és nyomon követéséről bővebb tájékoztatást a felhasználói kézikönyvben itt olvashat.